MÁTE DOTAZY TÝKAJÍCÍ SE HARDWARE?

Aktivace TruckLive po aktualizaci

Jak mohu aktivovat TruckLive po aktualizaci na Truck Data Center 6/7 2. generace?

  • Zkontrolujte, zda je vaše vozidlo vhodné pro dodatečné vybavení TruckLive:
    • U vozidel Actros/Arocs od data výroby 03/2017 a Atego od data výroby 01/2019, dodávaných s Truck Data Center 6/7 1. generace, lze po upgradu aktivovat Truck Data Center 6/7 LTE 2. generace. Aktivace TruckLive vašeho dodatečně vybaveného vozidla se provádí prostřednictvím zákaznického portálu My TruckPoint. Pokud vaše dodatečně vybavené vozidlo v My TruckPoint nevidíte, zařaďte jej do svého vozového parku manuálně:  navigační bod „Vozidla“ – „Vozový park“ – „Přidat nové vozidlo“.
    • My TruckPoint & TruckLive je v současné době k dispozici na následujících trzích: AT, BELUX, NL, ES, DE, PT, IT, CH, CZ, FR, PL, UK
    • Je vyžadován jeden z následujících kódů předvybavení: J9N, J9O, J8Y nebo J8Z.
  • Vytvořte tiket podpory prostřednictvím portálu My TruckPoint: My TruckPoint (mercedes-benz-trucks.com).
    Dodržujte přitom kroky uvedené v návodu (Tiket podpory – Dodatečné vybavení TruckLive).
  • Podrobný návod pro aktivaci TruckLive naleznete v letáku zde.
  • Pokud dosud nemáte účet My TruckPoint, obraťte se na svého prodejce Mercedes-Benz Trucks.

SUPPORT SERVISNÍ DÍLNY

Na koho se mohu obrátit s problematikou montáže?
V souvislosti s technickými dotazy týkajícími se montáže kontaktujte naši servisní dílnu Fleeetboard v německém nebo anglickém jazyce.
Telefon:
+49 (0) 7271 98 18 18
pondělí-pátek
09:00 - 17:00 hodin
sobota
08:00 - 13:00 hodin

CYKLUS ŽIVOTNOSTI PRODUKTU

Jak dlouho mohu zabudovaný hardware ještě používat?

Přehled o životností různých komponent hardwaru najdete

zde